Kontakt z Supportem - wskazówki

Zmodyfikowano dnia pt, 29 Wrz, 2023 o 4:16 PO POŁUDNIU

Podaj jak najwięcej szczegółów dotyczących swojego problemu, np.:

  • film lub zrzuty ekranu przedstawiające problem wraz z jego lokalizacją na mapie,
  • zdjęcie zakładki dziennika lub umiejętności, nazwa zadania, którego to dotyczy,
    informacje o tym, jak często coś się dzieje i czy dzieje się to po ponownym uruchomieniu itp.
  • informację o tym, czy gra była aktualizowana przez cały czas istnienia pliku zapisu, którego dotyczy problem, ponieważ w przypadku zmiany wersji gry może wystąpić potencjalna niezgodność zapisów
  • wersję uruchamianej gry - o ile w ogóle da się ją uruchomić, numer widoczny jest w prawym dolnym rogu głównego menu gry
  • zrzuty ekranu lub informacje przedstawiające ustawienia w menu opcji graficznych

    Dla użytkowników konsol Xbox:
    Prosimy o podanie swojego GAMERTAGA.

    Dla użytkowników platformy PC Windows®:
    Kliknij grę prawym przyciskiem myszy w swojej bibliotece Steam – przejdź do Właściwości i wprowadź poniższe komendy:

    /verbose

    (dodaje bardziej szczegółowe logi)
    oraz
    /fulldump
    (tworzy pliki dump)


    Przykład:



    Spowoduje to utworzenie bardziej szczegółowych logów i plików dump, które pomogą naszemu zespołowi skutecznie zdiagnozować dany problem.
    (Po rozwiązaniu problemu możesz usunąć powyższe parametry.)

    Dodatkowo sprawdź, czy możesz znaleźć identyfikator kompilacji gry (Build ID) w karcie Aktualizacje w zakładce Właściwości gry:



    W przypadku launchera Epic Games, przejdź do swojego profilu, wybierz Ustawienia i przewiń w dół, aż znajdziesz wpis Dying Light 2 Stay Human. Prosimy w niego kliknąć:


    Można teraz włączyć dodatkowe opcje uruchamiania, które wprowadza się poniżej, poprzedzając je symbolem „-”, na przykład:


    Następnie wyślij nam wiadomość zawierającą BuildID i plik diagnostyczny DxDiag wygenerowany w systemie Windows oraz kilka najnowszych plików typu crash.log wraz z dołączonymi do nich plikami dmp.

DxDiag odnosi się do narzędzia diagnostycznego DirectX, które gromadzi dane na temat Twojego sprzętu komputerowego, systemu operacyjnego i zainstalowanych sterowników.
Dane zawarte w powyższym pliku są dla nas bardzo ważne w analizie problemów związanych z platformą PC/Steam i pozwalają nam znaleźć rozwiązanie w przypadkach, gdy gra zamyka się lub zawiesza przez napotkany problem, rozgrywka przebiega niestabilnie i przycina się lub spowalnia w niektórych momentach fabuły oraz w sytuacjach związanych z błędami graficznymi.
 
Mając to na uwadze, plik DxDiag.txt jest przez nas używany tylko i wyłącznie do diagnostyki konkretnego problemu - nie będzie analizowany do jakichkolwiek innych celów i nie zawiera żadnych poufnych danych.

Aby utworzyć plik diagnostyczny DxDiag.txt, należy:
 
  • nacisnąć skrót klawiszowy Windows+R (klawisz "Windows" znajduje się pomiędzy Ctrl a Altem i widoczny jest na nim symbol flagi, należy go nacisnąć jednocześnie z klawiszem z literą "R", pojawi się wtedy okno "Uruchamianie")
  • wpisać dxdiag w oknie uruchamiania i nacisnąć przycisk 'OK'
  • jeśli narzędzie diagnostyczne DirectX uruchamiane jest pierwszy raz, należy zatwierdzić zapytanie czy sprawdzić sterowniki podpisane cyfrowo.
  • nacisnąć przycisk "Zapisz wszystkie informacje", po czym program zapyta w które miejsce na dysku ma zapisać plik tekstowy z danymi - można wybrać np. Pulpit i na koniec prosimy ten plik dodać jako załącznik swojej wiadomości.


Crash Logi z kolei tworzone są podczas uruchamiania gry.

Chociaż ich nazwa sugeruje crashe, pomagają nam one również zidentyfikować problemy zupełnie niezwiązane z zawieszaniem się gry itp., dlatego również prosimy o przesłanie ich nam.


Upewnij się, że to „właściwe” logi dotyczące problemu, który chcesz nam przedstawić, ponieważ gra tworzy crash log przy każdym uruchomieniu.

Niektóre z nich tworzą pliki dump i są one zwykle tworzone, gdy problem jest faktycznie związany z crashem. O ile więc gra się nie zawiesi, nie ma potrzeby ich szukać. Możliwe, że nie znajdziemy żadnych plików .dmp w swoich folderach i jest to całkowicie normalne.


Aby znaleźć pliki .log i powiązane z nimi pliki .dmp, przejdź do:


%userprofile%\Documents\dying light 2\out\logs 

%userprofile%\Documents\dying light 2\out\dumps



Nasz limit załączników wynosi 20 MB, więc jeśli pliki okażą się zbyt duże, możesz spakować je do formatu .zip lub .7zip.


Tym samym zwracamy uwagę, iż nasz zespół zwykle odpowiada na zgłoszenia w ciągu 2 dni roboczych, chociaż może to potrwać i dłużej w zależności od liczby otrzymywanych przez nas wiadomości.

Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł