W przypadku problemów z AZYLEM PIELGRZYMÓW, jak np. aktywacja konta, prosimy sprawdzić swój folder SPAM w skrzynce mailowej.
Niestety, nasze newslettery i maile aktywacyjne często właśnie tam trafiają.
Ponadto błąd podczas wykonywania operacji na stronie może oznaczać, że strona jest w trakcie prac konserwacyjnych lub zmian i będzie ponownie działać później.
Zalecamy również wyczyszczenie swoich plików cookie w przeglądarce oraz podjęcie próby uzyskania dostępu do witryny za pomocą innej przeglądarki internetowej, najlepiej na komputerze.
Jeśli nadal masz problemy z aktywacją konta (być może utraciłeś link aktywacyjny lub link po prostu nie działa), resetowaniem hasła czy też z połączeniem platformy gamingowej z profilem na stronie - daj nam znać!
Jeśli podczas łączenia swojego profilu PSN, Xbox Live, Epic Games lub Steam z profilem Azylu pojawia się następujący błąd: „ta platforma jest już używana”, podaj nam następujące informacje:
- swój gamertag lub adres URL do SteamID (jeśli Steam to Twoja platforma);
- swoje pozostałe adresy e-mail wykorzystywane do tworzenia profili Azylu/TechlandGG/Dying Light Dockets czy dawnej aplikacji CompanionApp;
- kiedy ostatni raz grałeś w Dying Light 2.
Nasz zespół jest zazwyczaj w stanie naprawić Twój profil Azylu Pielgrzymów w ciągu 2 dni roboczych (od poniedziałku do piątku), aczkolwiek czas ten może się wydłużyć w przypadku dużej liczby przychodzących zgłoszeń.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł