AKTYWACJA profilu / RESETOWANIE Hasła / ŁĄCZENIE Platformy

Zmodyfikowano dnia pon, 2 Paź, 2023 o 10:35 RANO


W przypadku problemów z AZYLEM PIELGRZYMÓW, jak np. aktywacja konta, prosimy sprawdzić swój folder SPAM w skrzynce mailowej.


Niestety, nasze newslettery i maile aktywacyjne często właśnie tam trafiają.


Ponadto błąd podczas wykonywania operacji na stronie może oznaczać, że strona jest w trakcie prac konserwacyjnych lub zmian i będzie ponownie działać później.


Zalecamy również wyczyszczenie swoich plików cookie w przeglądarce oraz podjęcie próby uzyskania dostępu do witryny za pomocą innej przeglądarki internetowej, najlepiej na komputerze.


Jeśli nadal masz problemy z aktywacją konta (być może utraciłeś link aktywacyjny lub link po prostu nie działa), resetowaniem hasła czy też z połączeniem platformy gamingowej z profilem na stronie - daj nam znać!



Jeśli podczas łączenia swojego profilu PSN, Xbox Live, Epic Games lub Steam z profilem Azylu pojawia się następujący błąd: „ta platforma jest już używana”, podaj nam następujące informacje:


  • swój gamertag lub adres URL do SteamID (jeśli Steam to Twoja platforma);
  • swoje pozostałe adresy e-mail wykorzystywane do tworzenia profili Azylu/TechlandGG/Dying Light Dockets czy dawnej aplikacji CompanionApp;
  • kiedy ostatni raz grałeś w Dying Light 2.


Nasz zespół jest zazwyczaj w stanie naprawić Twój profil Azylu Pielgrzymów w ciągu 2 dni roboczych (od poniedziałku do piątku), aczkolwiek czas ten może się wydłużyć w przypadku dużej liczby przychodzących zgłoszeń.

Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł