W przypadku problemów z AZYLEM PIELGRZYMÓW, jak np. aktywacja konta, prosimy sprawdzić swój folder SPAM w skrzynce mailowej.


Niestety, nasze newslettery i maile aktywacyjne często właśnie tam trafiają.


Ponadto błąd podczas wykonywania operacji na stronie może oznaczać, że strona jest w trakcie prac konserwacyjnych lub zmian i będzie ponownie działać później.


Zalecamy również wyczyszczenie swoich plików cookie w przeglądarce oraz podjęcie próby uzyskania dostępu do witryny za pomocą innej przeglądarki internetowej, najlepiej na komputerze.


Jeśli nadal masz problemy z aktywacją konta (być może utraciłeś link aktywacyjny lub link po prostu nie działa), resetowaniem hasła czy też z połączeniem platformy gamingowej z profilem na stronie - daj nam znać!



Jeśli podczas łączenia swojego profilu PSN, Xbox Live, Epic Games lub Steam z profilem Azylu pojawia się następujący błąd: „ta platforma jest już używana”, podaj nam następujące informacje:


  • swój gamertag lub adres URL do SteamID (jeśli Steam to Twoja platforma);
  • swoje pozostałe adresy e-mail wykorzystywane do tworzenia profili Azylu/TechlandGG/Dying Light Dockets czy dawnej aplikacji CompanionApp;
  • kiedy ostatni raz grałeś w Dying Light 2.


Nasz zespół jest zazwyczaj w stanie naprawić Twój profil Azylu Pielgrzymów w ciągu 2 dni roboczych (od poniedziałku do piątku), aczkolwiek czas ten może się wydłużyć w przypadku dużej liczby przychodzących zgłoszeń.